úterý 3. října 2017

Střední škola

Po tom, co jsem do hry postavila základní školu (zde), bylo potřeba doplnit vzdělávací systém i o zařízení pro teenagery. Střední školu jsem stavěla v podobném stylu, aby mi k sobě pasovaly.


Okolí školy by chtělo doladit, vím, ale chtěla jsem mod co nejdříve vyzkoušet a pak už jsem se k tomu nevrátila. Pokud se někdy zadaří, aktualizuji obrázky. 

Více uvnitř:

Opět platí, že aby žáci mohli plnit zadané úkoly, musí škola splňovat několik požadavků.  Zařízeno by mělo být následující:
- Učebna s počítači
- Učebna pro malování
- Učebna pro hru na hudební nástroj
- Dílny
- Kuchyně pro výuku vaření
- Tělocvična - posilovna
- Observatoř
- Místo pro odpočinek
- Toalety
(pozn. Jedná se o stavbu pro starší verzi modu, nově se dá doplnit i pultík pro učitele a směrovat, kam se mají NPC učitelé postavit v jednotlivých místnostech. Budu se na to muset podívat a školu upravit)
























Bazén a sauna jsou poněkud navíc. Ale škola je, snad až na tabule, stavěna bez downloadů a chtěla jsem nějak využít místo v suterénu. Časem možná vše pozměním na klasickou tělocvičnu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat