úterý 3. října 2017

Volání skriptu selhalo - Fixování objektů

Čas od času se stane, že se mi ve hře The Sims 4 vyskytne nějaký problém a chvíli mi trvá, než najdu, jak ho vyřešit. A když se mi něco podaří, ráda pak pomůžu dál.

Tento článek se věnuje hlášce "Volání skriptu selhalo", která se mi začala objevovat u vlastního obsahu po některé z aktualizací The Sims 4. Konkrétně šlo o stažená světla a zrcadla. Jejich autoři aktualizaci nezveřejnili a já jsem se už s oblíbenými kousky málem loučila. 

Ale k věci. Pokud vám ve hře nelze umístit světlo nebo zrcadlo - předmět se nechytá a objevuje se bublina s hláškou "volání skriptu selhalo", lze vše jednoduše opravit. Najít pomoc se mi podařilo na fórech forums.thesims.com a modthesims.info. Pro ty, co jsou angličtinou nepolíbení (má upadající znalost ale bohatě stačila), jsem zkusila připravit jednoduchý návod.

1. krok - Sims4studio
K opravě je potřeba stáhnout si nejnovější (odpovídající) verzi programu Sims4Studio. Ke stažení je vyžadována registrace a přihlášení. Program nainstalujte a spusťte. 

2. krok -fixování obsahu
Po spuštění stačí zvolit z hlavní nabídky Tools -> Batch Fixes -> Objects -> Fix CC Light Tuning.

Objeví se dialogové okno, kde pomocí tlačítek "Browse" zvolíte cestu do složky s downloady- stačí cesta ke složce "Mods", program si sám prohledá podsložky a najde soubory se světly. A v druhém řádku místo, kam se mají zálohovat původní verze souborů .package.

Teď už jen stačí kliknout na Run a je hotovo.

Podobným způsobem jako světla lze opravit i zrcadla, jen zvolíte "Fix Mirror Tuning".

Aktualizace 01/2018 - po vydání dodatku Psi a kočky přibyla možnost "Fix Objects for Cats&Dogs Patch". Tímto by mělo být možné opravit stažený obsah, který s dodatkem přestal fungovat (mizel apod.). Samozřejmě je to bez záruky, a i když Sims4Studio fixovaný obsah zálohuje, doporučuji si udělat raději i vlastní zálohu celé složky Mods. 
Pokud tento postup nepomůže, lze zkusit podívat se přímo u tvůrce, jestli vytvořený obsah neaktualizoval. 

Žádné komentáře:

Okomentovat