pátek 13. října 2017

Svatební pozemek s kostelem

Pro pořádání svateb svých simíků jsem si na začátku hraní v rychlosti zařídila malý parčík. Časem už to ale nebylo ono, chtěla jsem něco víc "na úrovni". Hledala jsem nejprve na netu (hlavně modthesims a thesimsresource), ale nebylo to úplně podle mých představ. Takže jsem se inspirovala několika nápady na kostely, např. tímto, a na svatební místa obecně. Vznikl jeden velký pozemek pro obřad v kostele a následnou svatební oslavu v samostatné budově.



KOSTEL

 
 


 

SVATEBNÍ SALONEK




A ještě jedna fotka závěrem. 

Pozemek mám nastavený jako komunitní, tuším park, aby se mi nabízel pro pořádání společenských událostí. Bohužel díky tomu se mi tam nahrne halda dalších lidí a svatby jsou poslední dobou nehratelné (on můj noťas taky už něco pamatuje). Ale na fotky do příběhu to zatím stačilo. 

Žádné komentáře:

Okomentovat