sobota 25. listopadu 2017

Založení nového fóra

Jak jsem se zde zmínila v úvodu blogu, zakládala jsem ho, když přestalo fungovat mé oblíbené forum.thesims2.cz. Abych zůstala v kontaktu s hráči The Sims, po pár týdnech jsem se přidala i do skupin o The Sims na Facebooku, a i když i tam jsem potkala fajn lidi, pořád mi staré fórum nedalo spát. Chyběly mi hlavně soutěže a celkově možnost sdělit si herní dojmy napříč jednotlivými sériemi. Postupem času se mi podařilo spojit s jinou členkou tohoto fóra a shodly jsme se, že ho zkusíme zachránit. Bohužel admini na naše zprávy nereagovali, a tak vznikl nápad zkusit založit nové fórum.  

A už pár dní je tady - nové Fórum o The Sims
http://thesims234.forumczech.com/
Zkoušely jsme kontaktovat i další ze staré bandy, ale zatím se nás sešlo jen pět. Není to žádná sláva, ale i tak mám radost, že můžeme obnovit naše letité kontakty. A pokud se najde někdo nový, kdo se k nám přidá, bude určitě vítán. 

Žádné komentáře:

Okomentovat