úterý 12. září 2017

Příběh - 1. kapitola - ZAČÁTEK VŠEHO

Když jsem se před časem pustila do hraní "čtyřky", chtěla jsem zkusit, kam se dostanu se svým rodokmenem… O výzvě pro TS4 „legacy challenge“ jsem tehdy ještě neslyšela, a nakonec jsem ráda, že ne, protože jsem si to rozehrála po svém, volnější formou. Jak se mi to trochu rozjelo, rozhodla jsem se zvěčnit svůj postup i někde jinde, než jen u sebe v počítači. Když moje oblíbené fórum nefungovalo poprvé, zveřejnila jsem ho u „konkurence“ na simoradně, ale nakonec jsem se s radostí vrátila na forum.thesim2.cz. Bohužel nejede znovu, a tak svůj příběh vytahuji potřetí, zde na blogu.  
Je to taková fotoreportáž mého rodu - když už hraji, snažím se, ať to má nějaký směr a cíl, a chtěla jsem si prostě uchovat, co jsem s těmi virtuálními človíčky zažila.

Celý rodokmen jsem začala se dvěma simíky, které jsem dala dohromady…



1.     KAPITOLA – ZAČÁTEK VŠEHO

Kdysi dávno se v jednom parku potkali dva simíci - Tereza Pokusná a Patrik Nováček..



... a byla to láska na první pohled  💕💕💕


Od té doby se tihle dva scházeli kdykoli a kdekoli se dalo, třeba po práci u Terezky doma - „Miláčku, jak bylo v práci?“

 (mimochodem Tereza byla lékařkou a Patrik si zvolil kulinářskou dráhu - proto taky věčně čučel v telce na pořady o vaření  :roll: )

Jednoho vlahého večera si dali rande v parku, kde se poprvé setkali. Když zničehonic Patrik poklekl a vytasil se s krabičkou v ruce:


Prstýnek se zaleskl, žádost byla vyslovena, a jelikož Tereza řekla "ANO", brzy se konala svatba:


Protože svatební veselí skončilo v relativně brzkých hodinách (ale i tak stálo za to!), došlo i na svatební noc  :oops:


A jak se později ukázalo, nezůstala tak úplně bez následků. Naštěstí byli oba Nováčkovi rodinné typy, takže se na své nadcházející rodičovství opravdu těšili :-)


O pár měsíců (tedy simích dnů) později přišly na Terezu porodní bolesti - jako zkušená lékařka se rozhodla svěřit se do péče svých kolegů a rodit v nemocnici. Ovšem stát na druhé straně (resp. ležet uvnitř) operačního přístroje byla poněkud znepokojivá změna.


Nakonec ale vše ustála a Nováčkovým se narodila malá holčička, která dostala jméno Sabinka

její rodný list:



 Jak čas letěl, ze Sabinky se stala školačka - první školní den dostala od rodičů parádního medvěda. Byla z něj nadšená (a já jsem jí tiše záviděla, jako dítě jsem si taky přála takového super méďu!)

Jedněmi narozeninami to ale neskončilo a brzy nám nepatrně zestárl i tatínek Patrik:

Tak trochu na něj dolehla krize středního věku, a i Tereza dospěla k závěru, že Sabči přeci jen méďa jako společnost k dětským hrám stačit nebude. Oba se proto shodli, že je čas na dalšího potomka. Sabinka se nemohla sourozence dočkat.


Podruhé Tereza rodila doma (do té krabice už nikdy více!). A do rodiny přibyl chlapeček Martin.


Pak se simí život této rodinky rozběhl zběsilým tempem, že se až zapomínali fotit (no dobře, bude to spíš moje vina), takže dospívání malých Nováčků zaznamenávají především další fotografie z oslav.
Nejprve se ze Sabči a Martina stali teenageři:



Čas byl ale neúprosný a bežel dál. A tak se stalo, že Sabina odmaturovala, samozřejmě s vyznamenáním, a skončilo její bezstarostné mládí a ona dospěla.



Mimochodem touto dobou mi tatínek Patrik začal nekontrolovatelně přibírat, jak je vidět - no jo no, samé dorty, ochutnávání pokrmů v práci i doma, to se na člověku asi podepíše, že? 

Netrvalo dlouho a oba rodiče mi zestárli. No, a taťulda Patrik k tomu všemu, a navzdory intenzivnímu běžeckému tréninku a posilování pořád tloustl a tloustl !  (A já šílela a šílela…)


Nakonec se ukázalo, a bylo to po opravdu na simí život po velmi dlouhé době, že je to vše následkem jednoho neplánovaného, nechtěného nočního únosu mimozemšťany. Jednou večer totiž Patrika přepadla bolest břicha a na svět přišel malý Ufounek 😂

No ale, protože byl Patrik v důchodu, jeho žena Tereza stejně tak, a nechtěli tento dáreček hodit na krk svým dětem, pomačkal Patrik pár tlačítek na kolébce a poslal Ufounka na domovskou planetu.


Po porodu se projevila Patrikova skutečná fyzička, a stal se z něj docela pohledný šedesátník, což ocenila hlavně Tereza - láska kvete prostě v každém věku, hlavně ta jejich osudová  ;-)


Aby mamča držela krok, zvolila kratší sestřih (na dlouhé lokny si stejně už přišla stará) a s novou image pomohla dospět i svému synu Martinovi.



A tím končí první generace!

Je to takové letem světem, ale nějak jsem na to focení ze začátku pořád zapomínala (anebo se mi ty fotky někam smazaly, protože jsem si jistá, že jsem fotila Terezu v práci). Později jsem se snažila o něco víc, tak sem příště dám pokráčko z druhé generace…

Žádné komentáře:

Okomentovat