neděle 17. září 2017

Dům podle reálné předlohy

Dnes bych sem ráda dala svůj první domek z The Sims 4, který jsem stavěla do soutěže na forum.thesim2.cz. není to úplně první soutěžní dílko, ale bylo po ruce. Jednalo se o dům dle reálné předlohy. Kromě několika fotek z různých stran byl dán orientační půdorys a charakter - prvorepubliková vila, na balkonech muškáty, v předzahrádce růže, za domem kůlny, zahrada, vlevo jabloňový sad. Bylo ale povoleno ponechat jen obvodový půdorys a upravit dům v modernějším stylu. 
A jak to dopadlo? Musím říct, že to byla docela piplačka ten barák zaplnit, až mě to donutilo zase postahovat hromadu blbinek. Také jsem nechala jen obvodové zdi (což těžko posoudíte, protože obrázek půdorysu se mi nepodařilo zachovat).

Celkový pohled na dům


Více detailů a interiér už nechávám dovnitř příspěvku. 

Vzhledem k velikosti jsem se rozhodla pojmout dům velkoryse - je určen pro zámožnější rodinu, která si může dovolit určitý nadstandard. Proto jsem zvolila i cestu "modernějšího" pojetí, než byl navržený charakter.

V přízemí se nachází vstupní hala, kuchyně s jídelnou, obývací pokoj, pracovna a ložnice, samozřejmě s vlastní koupelnou. 











V patře jsou pak další dvě ložnice dospívajících potomků (dívek), a ony zmíněné milionářské vychytávky - posilovna, sauna, relaxační místnost a ateliér. Nesmí chybět ani druhá koupelna a sprcha u sauny. 








 

Zahrada s jezírkem, kde se dá i vykoupat.

  
A na závěr ještě jedno foto z předlohy, které se mi podařilo dohledat.


Žádné komentáře:

Okomentovat