pondělí 11. září 2017

Jak jsem si založila blog :-)

Když se najde chvíle volného času, mám tendence vymýšlet kraviny. Jednou z nich je hraní The Sims. Ta hra mě chytla už někdy na střední a v určité míře mě drží dodnes. Dosud jsem svoje herní výtvory prezentovala na svém oblíbeném fóru, které ale aktuálně nefunguje. A jelikož mi bylo líto vše zahodit, rozhodla jsem se zkusit spáchat nějaký ten blog.
Samozřejmě ve svém věku (třicítka už padla) se nevěnuji jen hraní počítačových her. Mám i nějaké další tvořivé koníčky, aktuálně hlavně háčkování, a jako tvor chlubivý jsem si řekla, že i pro tento účel by se vlastní blog mohl hodit. 
A tak je tady! A abych nemíchala jabka s hruškama, protože tyhle dva světy jsou prostě oddělené, tak z toho nakonec vznikly blogy dva. Tento je věnovaný hře The Sims - mým stavebním výtvorům, fotopříběhu, případně dalším postřehům z hraní. Je to jen takový pokus, spíš pro radost, jako další forma odpočinku, když miminko usne, nebo je s tatínkem na procházce . Takže to dělám hlavně pro sebe, ať se můžu vyblbnout. A když se najde někdo, koho mé blbnutí třeba na chvíli zaujme, bude to jen takový příjemný bonus :-)

Tak hurá do toho, jdu se učit, jak vlastně na to :-P

Žádné komentáře:

Okomentovat