sobota 23. září 2017

Jarní starťák - další soutěžní domek

Tak jsem ze "šuplíku" vylovila další soutěžní domek. Tentokrát bylo zadání víceméně jednoduché - postavit startovní domek s výchozím rozpočtem pro jednoho simíka, bez downloadů, a protože šlo o jarní soutěž, bylo myslím dáno ladění do zelené barvy (ale to možná kecám 😉 ).

Pro mě osobně bylo stavění bez downloadů trochu peklo. Ono jak se jich člověk namlsá, už mu Maxis věcičky přestanou stačit. Navíc proti The Sims 3 postrádám ve čtyřkách přebarvovátko, a tak mi to věčně neladí dohromady. Ale nakonec jsem odolala pokušení vrátit se do starší verze hry a zabojovala jsem. 
Vítejte u Marcely Slavíkové v jejím malém domečku na okraji Newcrestu... 



Více opět uvnitř příspěvku.

Pohled za domek

Na bazén to zatím nebylo, ale nějaké vyžití malá zahrádka nabídnout dokáže. Pro milovnici přírody je ale posezení u ohně nadmíru vítané!

A interiér:











Jedná se v podstatě o garsonku, což je možná neobvyklé, ale proč utrácet za zbytečné zdi navíc 😥
Marcelka i tak utratila vše, až na posledních 9§ - a tak vyrazila na ryby, aby neumřela hlady. 

Půdorys sice nebyl zadaný, ale přidávám ho pro přehled i s hodnotou pozemku, která má do výchozích 20 tis. daleko… (pozemek stál tuším 1,500§).

P.S. Ty 3§ utratila Marcela za salát, protože její úlovek stál za starou bačkoru. 

Žádné komentáře:

Okomentovat