neděle 17. června 2018

APOKALYPSA - 2. generace

Tak, a je to tady, má Výzva se přehoupla do druhé generace, když postupně všichni puboši oslavili narozeniny.

Podle pravidel výzvy se v tomto momentě hází kostkou - výsledek určí, jak se bude ve výzvě pokračovat. U mě to dopadlo takto:
- Annabel – 6 - "Konečně jsem našel to prokleté nastavení!" (Můžete změnit všechny vlastnosti pozemku na co chcete)
- Chloe – 4 - "Divně se tu žije." (Nic se neděje)
- Lauren – 6 - "Konečně jsem našel to prokleté nastavení!" (Můžete změnit všechny vlastnosti pozemku na co chcete)
- Andrew – 5 - "Divně se tu žije." (Nic se neděje)


Takže i když jsem mohla se zbavit zóny otřesů, rozhodla jsem se vlastnosti pozemku nechat, protože ve skutečnosti je to zemětřesení docela sranda 😉 Zároveň se v tomto momentu může hýbat nábytkem, případně ho "renovovat" apod. Já jsem jen trochu přeházela uspořádání fitness zóny, a lavičku jsem přesunula ze zahrádky k vířivce.

V bunkru se toho jinak moc nezměnilo. Lauren stále těžko nesla, že zůstává na ocet. 

A vztahy mezi sestrami tak byly poněkud ochladlé :-(

Starší generace se snažila naučit ty mladší něco ze svých dovedností:



A Sheila, která zatím nedokázala zahrádku předat, roubováním získala zajímavé semínko, které zasadila.

A nadešel čas stárnutí. Jako první slavil své poslední narozeniny Dennis.

Stárnutí simíka z první generace je opět bod pro hod kostkou, která rozhodně o jeho dalším osudu. U Dennise mi bohužel padla jednička ("Sakra, nadýchal jsem se toxického vzduchu. Tohle moje plíce nedají!" - Simík zemře, zabijte ho nebo odstěhujte).

Nezbývalo, než se rozloučit s manželkou...

A pak už jsem přišla o prvního simíka ve výzvě. 

Když April hledala, kam uložit ostatky manžela, objevila dosud neznámou místnost s podivným zařízením.

Nikdo však zatím netuší, k čemu slouží, ale Andrew začal pátrat v příručkách. 

K tomu měl ještě ale jiné starosti. Myslel si totiž, že vzájemné vztahy v bunkru jsou vyřešeny a s Lauren jsou jen kamarádi. Snažil se na ni tedy být jen milý, protože přišla o otce, a nevědomky přistoupil na její flirt. To bohužel neuniklo Chloe, která předvedla žárlivou scénu. 

Celý den přemýšlel, jak to vyřešit, aby konečně bylo opravdu jasno. Když konečně Chloe našel, byla nešťastná a chtěla to s ním skončit a uvolnit cestu své sestře.

Andrew se ale nenechal odradit a rozhodl se Chloe ukázat, že je pro něj je ta pravá jen ona - požádal ji tedy o ruku. 

Chloe nakonec souhlasila. No, a zasnoubení se musí oslavit 💖

Než se ale stihli pochlubit, svoje narozeniny oslavil René - opět jsem tedy musela hodit kostkou. Tentokrát to byla pětka - "Sakra, málem jsem se nadýchal toxického vzduchu. Příště musím být opatrnější!" (nic se neděje) - Uf! René přežil!

Jen trochu zdědkovatěl, a jelikož Dennis už nežije, stala se jeho novým terčem bohužel jeho žena Sheila :-(

Podrobnější report s prvky příběhu najdete v mém vláknu na fóru - Fidgety a její apokalyptičtí vyvolení.

2 komentáře: