neděle 8. července 2018

Moje přestavba Clematis Cottage


Kdysi jsem si stáhla dům Clematis Cottage k fanouškovskému hernímu balíčku Cottage Garden Stuff for Sims 4. Už tehdy jsem ho chtěla pro Anju z mého příběhu, ale vyhrál domek u řeky. Teď ale nastala chvíle, kdy bylo jasné, že by se mé kvarteto Anja, Karel, Bela a Joey mělo posunout dál. Takže bylo načase jim pořídit něco většího. Clematis Cottage tedy dostal nástavbu, změnila se trochu vnitřní dispozice a hlavně vybavení, aby to pořád byl styl Anji. A tady je výsledek. 

Dům jako takový, včetně zahrady. Nechybí Joeyho bouda, ani místo pro Anjinu zahrádku.
Teď se dívám, že mi haprují barvy okraje střechy, tak to budu muset opravit :o/













A nový interiér vypadá takto:
Vstup do domu - holínky pro všechny a Joeyho výbava.



Hlavní místnost - obývací pokoj, pracovní kout, pelíšek. A v druhé části prostorná kuchyň s velkým jídelním stolem.










Ložnice a koupelna Anji a Karla.





V přízemí je (krom WC pro hosty) ještě technická místnost - komora, prádelna, a zásobárna psího žrádla v jednom.




Nový pokoj Bely a koupelna v patře.







A půdorysy.



Druhá místnost v patře zatím zůstává tajemnou komnatou 😜

P.S. Je to stavěno dávno před Seasons, jen jsem ho sem nechtěla dávat před příběhem, takže možná pak dojde ještě na pár uprav 😎

Žádné komentáře:

Okomentovat