neděle 26. srpna 2018

Soutěžní dům - "Domek na okraji džungle"

A máme tu další domek do soutěže na fóru, tentokrát na téma Domek na okraji džungle. Původně jsem myslela, že se této soutěže ani nezúčastním. Né že by se mi nápad nelíbil, ba naopak, ale nějak nebyla chuť do stavění, a ani času nebylo nazbyt. Ale tento týden jsem byla opravdu produktivní (aspoň co se simíků týká, jinak to sálo za nic 😝😏), takže nakonec vznikl i domek v džungli. Právě kvůli stylu je tentokrát možná i maxis only (ale ruku do ohně za to nedám, byla jsem líná vypnout mody, takže možná jsem se někde uhmátla 😊 )

Je to malý domeček na kraji džungle. Stromy v okolí hází příjemný stín, který je tolik žádoucí v horkých tropických dnech.






Přední veranda nabízí příjemné posezení, za chladných nocí je možno přitopit si i v krbu.


Vzadu je pak místo pro grilování, zkoumání nalezených artefaktů a osvěžení v bazénku.




Pojďte dál....
Hned ve vstupní chodbě najdete pár kousků, které tu zanechali předcházející nájemníci a průzkumnici džungle.


Kuchyňka je malá, ale dostačující.






Obýváček nabízí pár míst k sezení. Ale televizi tu nehledejte. Když už se zavřete uvnitř, pak si můžete vzít knížku o místní kultuře, nebo s přáteli vytáhnout vodní dýmku a pořádně si zabublat.




Ložnice tak akorát pro dva




A koupelna - jsme sice v džungli, ale na hygienu se dbát musí!




Za svitu hvězd, svíček a ohně mají obě verandy své kouzlo.








Žádné komentáře:

Okomentovat